Ledenvergadering IJsclub en vrij schaatsen 20 oktober
Geachte leden van de IJsclub Ruinerwold, binnenkort is er een ledenvergadering gepland en wel op: 29 november om 20.15 uur in het clubhuis. Het komende seizoen kunnen de natuurijsverenigingen weer gebruik maken van de mogelijkheid te schaatsen op de baan van De Bonte Wever in Assen. Afgelopen seizoen hebben 65 verenigingen er gebruik van gemaakt. Ook is er eind december weer een speciale avond voor met name de jeugd om deel te nemen aan de toertocht.
De data voor het komende seizoen zijn:
Datum Tijdstip Bijzonderheden
Zaterdag 20 oktober 2012 17.00 tot 19.00 uur Vrij schaatsen voor de leden
Zaterdag 24 november 2012 17.00 tot 19.00 uur Vrij schaatsen voor de leden
Vrijdag 28 december 2012 17.00 tot 19.30 uur De alternatieve dorpentocht voor de jeugdleden in de leeftijd van de basisschool op de buitenring met medaille. De overige leden vrij schaatsen op de binnenring.
Zaterdag 16 februari 2013 17.00 tot 19.00 uur Vrij schaatsen voor de leden
Tot op heden is dit onder voorbehoud. Als er aan het Gewest een groot toernooi wordt toegewezen, kan dat aanleiding zijn voor een wijziging.
