Auto in sloot

Bij een eenzijdig ongeval tussen Ruinen en Ruinerwold raakte maandagmorgen een automobilist gewond. De 52-jarige inwoner van Ruinen verloor door nog onbekende oorzaak op het Oosteinde de macht over het stuur. De auto kwam in de sloot tot stilstand. De bestuurder zat alleen in de auto. Hij raakte gewond en is per ambulance overgebracht naar het ziekenhuis in Hoogeveen. Een mobiel medisch team verleende medische hulp. De weg is in verband met het ongeval en de berging van het voertuig enige tijd afgesloten. Bron: Regio Meppel

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.