Kios E1 Kampioen
Na vorige week de belangrijke wedstrijd tegen Sparta Zevenhuizen al gewonnen te hebben wist KIOS E1 zaterdag 3 oktober ook te winnen van Dos’46 E3. In een wedstrijd waar de doelpunten als rijpe peren van de boom vielen werd 22-2. De trotse spelers van dit door Speel- en IJsboerderij De Drentse Koe gesponsorde team waren dolblij met hun eerste kampioenschap. Na de bloemen en foto werden nog lekker patatjes gegeten in de kantine.
Op de foto van links naar rechts staand:
Rosan van der Linde (trainer/coach), Olaf Oosten, Lieke Broekhuizen en Bram Oosten.
Zittend: Tessa Slomp, Julian Tiemens en Luik Ekkelenkamp.
Op de foto ontbreken Bart van der Linde (trainer /coach) en Sjoukje Lenstra (trainster)
