Sinterklaas in Karstenhoeve
Afgelopen vrijdag avond mochten wij Sinterklaas weer begroeten in de Karstenhoeve. Zoals elk jaar sliep de goedheiligman in de beddestee in de pronkkamer. Hier zijn we toch wel erg trots op, want zoals Sint zelf al aangaf, hij kan tegenwoordig uit zoveel verschillende uitnodigingen ingaan, dat de keuze wel eens moeilijk is. Heel veel kinderen hebben de kans aangegrepen om de Sint welterusten te wensen en even te kijken of het bed in orde was. Hierdoor, en met een tweetal kruiken onder de doorgestikte deken, moet Sinterklaas wel heerlijk geslapen hebben. meer foto’s van: Petra Nieuwenhuis
